Vi ved at december er en måned med få arbejdsdage og stor travlhed på landets hjælpemiddeldepoter, hos visitatorerne og mange andre, der er i berøring med hjælpemidler i hverdagen. Vi sidder derfor klar ved telefonen til at råde, vejlede og tage hånd om jeres ordrer hele julen.
Bestil hjælpemidlerne i god tid - Vi sidder klar ved telefonerne.
Vi er klar over, at mange af jer har særligt travlt i juletiden. Hos Invacare er vi godt forberedt på december-travlheden og på den øgede efterspørgsel. Vi sidder klar i Kundeservice helt indtil d. 23/12 kl. 16.00 og holder også åbent på hverdagene mellem jul og nytår. På denne måde sikrer vi os, at vores kunder og brugere får de bedste betingelser for nogle gode juledage.
Selv om flere af vores produkter leveres fra dag til dag, vil vi dog alligevel opfordre til, at I bestiller varer i så god tid som muligt. December er ikke kun en travl måned for os og jer, men også for diverse fragt- og postfirmaerne, der ligeledes er udfordret af COVID19.
Julens åbningstider:
Onsdag d. 22. - torsdag d. 23. december 2021 kl. 8:00-16:00
Fredag d. 24. december 2021 LUKKET
Mandag d. 27. - torsdag d. 30 december 2021 kl. 8:00-16:00
Fredag d. 31. december 2021 LUKKET
Rea Azalea er den gennemtænkte komfortkørestol til alle typer kørestolsbrugere, som har behov for god komfort, anatomisk støtte og gennemtænkte tilpasningsmuligheder.
Rea Azalea er en stor familie af komfortkørestole med utallige muligheder for...
Hos Invacare Danmark søger vi en erfaren og passioneret salgskonsulent, der har lyst til at være en central del af vores salgsteam og gøre en forskel for mennesker i hverdagen og bekræfte vores motto: ”Making Lifes Experiences Possible”