Det er ikke bare julefrokoster og gaveindkøb, der fylder kalenderne i december måned. Vi ved at december er en måned med få arbejdsdage og stor travlhed på landets hjælpemiddeldepoter, hos visitatorerne og mange andre, der er i berøring med hjælpemidler i hverdagen. Vi sidder derfor klar ved telefonen til at råde, vejlede og tage hånd om jeres ordrer hele julen.
Vi sidder klar ved telefonerne!
Vi er klar over, at mange af jer har særligt travlt i juletiden. Hos Invacare er vi godt forberedt på december-travlheden og på den øgede efterspørgsel. Vi sidder klar i Kundeservice helt indtil d. 23/12 kl. 16.00 og vi holder også åbent på hverdagene mellem jul og nytår. På den måde sikrer vi os, at vores kunder og brugere får de bedste betingelser for nogle gode juledage.
Selv om flere af vores produkter leveres fra dag til dag, vil vi dog alligevel opfordre til, at I bestiller varer i så god tid som muligt. December er ikke kun en travl måned for os og jer, men også for diverse fragt- og postfirmaerne.
Vi har lavet en lille video-julehilsen til alle jer, fra alle os!
Hos Invacare Danmark søger vi en erfaren og passioneret salgskonsulent, der har lyst til at være en central del af vores salgsteam og gøre en forskel for mennesker i hverdagen og bekræfte vores motto: ”Making Lifes Experiences Possible”
Efter 24 år hos Invacare og adskillige år derudover i hjælpemiddelbranchen skal Ejnar Løvborg nu til at nyde sit velfortjente otium som folkepensionist.
Ejnars tid hos os har været præget af engagement, professionalisme og en ukuelig vilje til at...